Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik
Kórnik, dnia 9 sierpnia 2021 r.
WB1-PP.6733.65.2021
OBWIESZCZENIE
Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Stosownie do art. 53 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 741 ze zm.) zawiadamiam, iż z dniem 28 lipca 2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie budynku ochotniczej straży pożarnej wraz ze świetlicą, niezbędną infrastrukturą techniczną
i zagospodarowaniem terenu na działce oznaczonej nr ewid. 155/2, położonej w obrębie geodezyjnym Robakowo, gmina Kórnik.
Z treścią wniosku można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kórnik, codziennie w godzinach urzędowania. Stosownie do art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735) - strony mają prawo do zapoznania się z dokumentacją przedłożoną do akt sprawy oraz zgłaszania wniosków i uwag.
Wnioski i uwagi należy składać na piśmie w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik. Wniosek powinien zawierać imię, nazwisko i adres wnoszącego, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.